Obserwatorzy

wtorek, 9 października 2012

... kiedy S je mięso, ja pochłaniam placki pieczarkowe z oscypkiem

... mój wegetariański umysł się buntuje i zaczynam się rozpieszczać. Nie ma co z szanownym dyskutować  bo się w sobie zamyka... więc ja jem moje a on swoje.


PLACKI PIECZARKOWE Z OSCYPKIEM


Składniki:
300 g pieczarek 
1/2 dużego oscypka 
1 papryczka chilli 
cebula 
1 kajzerka 
1 jajko 
1/2 szklanki mąki 
sól, pieprz 

Sposób przygotowania 
1. Pokroić pieczarki, posiekać cebulę, drobno pokroić papryczkę. Połączyć grzyby i warzywa z odciśnięta kajzerką i zmielić (ja używam do tego blendera, bo mi się nie chce maszynki brudzić ) 
2. Do zmiksowanej masy dodajemy jajko, mąkę, starty na grubej tarce oscypek i przyprawiamy do smaku. Pamiętajmy, że papryka jest ostra, więc nie przegnijmy z pieprzem co mi sie parę razy zdaży ło 
3. Całość dokładnie mieszamy i smażymy nakładając łyżką na patelnię. 
4. Po usmażeniu można je posypac strartym oscypkiem, polać gęstą śmietaną, albo zjeść bez niczego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz