Obserwatorzy

piątek, 11 stycznia 2013

koktajl bananowo-pomarańczowy

U mnie nadal w kuchni wersja light. Sama jestem zdziwiona jak można urozmaicać sobie jadłospis na diecie. Zawsze wydawało mi się, że kiedy człowiek zaczyna myśleć o kaloriach przestaje w tym samym czasie jeść fajne i smaczne rzeczy, a ku mojemu zdziwieniu jest wręcz przeciwnie. Nie zapycham się już słodkimi bułkami i białym chlebem, a kombinuję i urozmaicam. W związku z tym, że na nie pochłaniam już stada słodyczy, a zapotrzebowanie na słodkie mam przeszłam na koktajle, które piję zamiast drugiego śniadania.  Dziś chciałam przedstawić Wam szybki i prosty przepis na 

KOKTAJL BANANOWO-POMARAŃCZOWY

Składniki:
250 ml mleka
1 banan 
1 pomarańcz
garść rodzynek.

Sposób przygotowania
.. aż śmiesznie to brzmi, bo po prostu wszystkie składniki miksujemy i gotowe do spożycia.

Domowy Wyrób

10 komentarzy:

  1. bomba witaminowa, w sam raz na teraz!
    pozdrawiam,
    Szana!

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne na pewno, kusi wyglądając tak zdrowo i smakowicie,ja robię pomarańcz i banan miksowany z jogurtem naturalnym, ale muszę wypróbować Twoją propozycję z mlekiem i rodzynkami, bo mnie bardzo zachęciła, pozdrawiam (nogawkuchni.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sądzę, że też Ci będzie smakował, ja czasem z mlekiem czasem z jogurtem w zależności od humoru

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam koktajle, ostatnio się w nich totalnie zakochałam

      Usuń
    2. Ja także,nie jestem na diecie ale co rano robie sobie na śniadanie koktajl z jogurtem,owocami i płatkami owsianymi.Naprawdę można się najeść;)

      Usuń
    3. Ja także:) teraz w wakacje co rano robie sobie na śniadanie koktajl z jogurtem,owocami i płatkami owsianymi.Naprawdę można się najeść;)

      Usuń
  4. Rodzynek to ja jeszcze nie dodawałam, ciekawe,ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń