Obserwatorzy

czwartek, 25 czerwca 2015

Skrzydełka cajun

Ze smakiem mieszanki cajun pierwszy raz zetknęłam się na Dominikanie i od razu się w nim zakochałam. Cajun jest bardzo uniwersalną przyprawą nadaje się zarówno do drobiu, wołowiny, jak i wieprzowiny. Świetnie sprawdza się jako przyprawa do dań z grilla. Ja ostatnio użyłam ją do skrzydełek, które upiekłam następnie w piekarniku.

SKRZYDEŁKA CAJUN

Składniki:
8 skrzydełek
przyprawa cajun

Mieszkanka cajun
1 łyżka tymianku
1 łyżka oregano
2 łyżki słodkiej mielonej papryki
1 łyżka chilli w płatkach
1 łyżka soli
1 łyżka pieprzu
1 łyżeczka granulowanego pieprzu

Sposób przygotowania:

1. Wszystkie składniki mieszanki wymieszać.
2. Natrzeć skrzydełka przyprawą. Odstawić na około 3 h do lodówki.
3. Piekarnik rozgrzać do 180 st C. i piec przez około 1h


Mam smaka na kurczaka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz