Obserwatorzy

sobota, 3 sierpnia 2013

bigos z młodej kapusty

Na wielu blogach pojawiły się przepisy na bigos z młodej kapusty. Postanowiłam, że trzeba spróbować i na pewno jeszcze kiedyś go zrobię. Mój szanowny pochłonął go w całości i prosił o dokładkę. 

BIGOS Z MŁODEJ KAPUSTY

Składniki:
główka młodej kapusty
3 marchewki
4 kiełbaski
0,5 l wywaru wołowego
3 łyżki koncentratu pomidorowego
3-4 ziarna jałowca
3-4 ziarna gałki muszkatułowej
sól
pieprz
majeranek
pieprz ziołowy
zioła prowansalskie

Sposób przygotowania:
1. Kapustę drobno szatkujemy i wrzucamy do gorącego bulionu. Dodajemy startą marchewkę. Podgotowujemy.
2. Kiełbasę kroimy w kostkę i podsmażamy na suchej patelni i dodajemy do kapusty.
3. Dodajemy koncentrat pomidorowy, ziarna jałowca oraz pozostałe przyprawy. Dusimy przez około 10-15 min i gotowe.



Nakarm Cukrzyka latem

5 komentarzy:

  1. trzeba będzie zrobić bo to moje smaki

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wyskoczył mi ten przepis w google to byłam przekonana, że będzie zielono na zdjęciu, a u Ciebie wygląda jak klasyczny z kiszonej choćby ten http://stylowi.pl/27940238 bo u mnie zawsze bigos z kiszonej i troszkę obawiam się nowego smaku ;) ale taki znajomy/swojski kolor i spróbuję zrobić wg Twojego przepisu :) tylko czy ze zwykłej kapusty wyjdzie? a może lepiej z włoskiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robie ze zwykłej i z wloskiej i wychodzi, choc troszke sie rozni w smaku

      Usuń